Vauvauvau.
Mul on hea meel. Husqvarna tuli lõpuks välja tootmisküpse mudeliga Vitpilen 401, mis tehnilise
poole pealt on pea identne KTM 390 Duke'iga. Selle ideeratta versiooni esitleti
juba kaks aastat tagasi ja see oli kindel põhjus, miks ma oma esimeseks proovisõidutsikliks motoajakirjanikuna valisin just KTM 390 Duke'i. Nüüd on selle lõplik versioon avalikustatud ja äärmiselt positiivse üllatusena
on Vitpilen väga sarnane
esialgsetele visanditele (tavaliselt nuditakse ikka erilisemad elemendid
tootmisküpsel mudelil veidi
tagasihoidlikumaks).
 |
Ideeratas Vitpilen 401. |
 |
Tootmisküps Vitpilen 401. |
Husqvarna Vitpilen 401 - mis see on?
Lühidalt: stiilne kafereisserlik ühesilindriline tänavatsikkel, mille 44 hj ja nauditavalt kerge kaal annavad talle väleda ja vilka mineku. Just nagu
mootorrataste Mazda MX-5 või
Honda S2000. Eestis armastatakse pigem suuremaid ja võimsamaid mootorrattaid, aga väiksusel on omad võlud
ja Vitpilen 401 poolvenna ehk 390
Duke'iga mulle küll väga meeldis kulgeda (nagu võis lugeda ka Top Gear Eesti artiklist) -
ootan põnevusega Vitpileni või eesti keeles Valge Noole turuletulekut.
Muud faktid: kubatuur 375 cm3, 6 käiku, WP vedrustus, ByBre ketaspidurid, Boschi ABS, pilkupüüdev sõrestikraam.
Mis mulle Vitpileni
juures meeldib?
Nagu
juba mainitud, siis minu arvates on sellise mootorrattaga kaasakiskuvalt põnev sõita. Lisaks sellele pakatab Vitpilen 401 disain värskusest ja retro-futuvaibist. Millal sa
viimati tehasetsiklil sellist monokokkstiilis raami paak-ja-küljeplekid-ühes-tükis elementi nägid? See teistsugune olemus ja sportlik hoiak annavad tsiklile
silmapaistva iseloomu. Ja karakter müüb.
Vitpilen 401 ja sama ratta scrambler-versioon Svartpilen 401 peaks hästi varustatud poodidesse jõudma millalgi 2017. aasta teises pooles ja
siinne Husqvarna mootorrataste müügiesindus Freetime.ee on lubanud ka selle Eesti turule tuua. Seni
aga nautigem seda visuaalset esteetikat.
Sildid: moto